Panevėžio „Saulėtekio“ progimnazija

Kviečiame susipažinti su Panevėžio „Saulėtekio“ progimnazija     

Panevėžio „Saulėtekio“ progimnazija yra mokykla.

Toliau, Panevėžio „Saulėtekio“ progimnazija bus vadinama Progimnazija.

Ką mokiniai veikia Progimnazijoje?

Progimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • biologijos,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Progimnazijoje mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje
  • 2 klasėje
  • 3 klasėje
  • 4 klasėje
  • 5 klasėje
  • 6 klasėje
  • 7 klasėje
  • 8 klasėje

Koks yra Progimnazijos darbo laikas?

Progimnazija dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Progimnazija dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.

Kuo Progimnazija gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Progimnazijoje.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie Progimnaziją galite sužinoti internete.

Progimnazijos interneto svetainės adresas yra 

  • https://sauletekis.org

Galite paskambinti telefonu. 

Progimnazijos telefono numeris yra 

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

Kokią informaciją rasite Progimnazijos interneto svetainėje?

Informacija Progimnazijos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.

Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Progimnazijos darbuotojus:

  • kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
  • kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
  • kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.

Koks yra Progimnazijos adresas?

Progimnazijos adresas yra

  • Statybininkų g. 24, 37351 Panevėžys

Autoriai

  • Teksto originalą parengė 
  • Tekstą vertino: xxxx
  • Teksto vertinimą koordinavo: 

Iliustracijų šaltiniai:

lskdiclaimer

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
7. 14.00—14.45
  • 1. 8.00—8.45
  • 2. 8.55—9.40
  • 3. 9.50—10.35
  • 4. 10.55—11.40
  • 5. 12.10—12.55
  • 6. 13.05—13.50
  • 7. 14.00—14.45